Dane osobowe podawane przez Gości podczas rezerwacji są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności.
Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, najpóźniej do godziny 12:00 dnia następnego.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu z przyczyn niezależnych od obiektu, pełna kwota rezerwacji nie ulega zmianie.
Transakcje kartą kredytową, BLIK-iem i e-przelewem realizowane są przez operatora Przelewy24.pl.
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
W przypadku chęci przedłużenia pobytu – prosimy o wcześniejszy kontakt.
Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza meldunkowego w dniu przyjazdu za pośrednictwem systemu Hotres.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00–07:00.
Każdy Gość otrzymuje kod do drzwi wejściowych – prosimy o zamykanie ich szczególnie podczas ciszy nocnej.
Bezpłatny parking znajduje się bezpośrednio przy obiekcie.
Po otrzymaniu kodu do apartamentu stają się Państwo gospodarzami lokalu.
Prosimy o dbałość o wyposażenie i zachowanie porządku.
Nie ograniczamy spożycia alkoholu w apartamencie, ogrodzie ani przy grillu.
Prosimy jedynie o zachowanie kultury osobistej, ciszy nocnej oraz posprzątanie po sobie.
W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
Dla palących przygotowaliśmy popielniczki na zewnątrz.
Prosimy nie palić w apartamentach.
Nie udzielamy osobom trzecim informacji o naszych Gościach.
Obowiązuje jednak konieczność meldunkowa – dziękujemy za zrozumienie.
Reklamacje dotyczące wyposażenia i komfortu prosimy zgłaszać najpóźniej do godz. 10:00 dnia następnego po przyjeździe.
Reklamacje zgłoszone w dniu wyjazdu mogą nie zostać rozpatrzone.
Czas odpowiedzi: do 24 godzin.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.
Znalezione przedmioty są przechowywane przez 1 miesiąc i mogą zostać odesłane na koszt odbiorcy. Po tym czasie podlegają utylizacji.
Warunkiem rezerwacji jest wpłata zadatku w ciągu 3 dni od jej złożenia (lub w innym ustalonym terminie).
Zadatek jest fiskalizowany – prosimy zgłosić chęć otrzymania faktury podczas rezerwacji.
Wpłacone zadatki nie podlegają zwrotowi, zgodnie z art. 394 Kodeksu cywilnego.
W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest przeksięgowanie zadatku na inny termin – po uzgodnieniu z właścicielem.
Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku usług zakwaterowania, jeśli w umowie wskazano termin pobytu.
Rezerwacja staje się wiążąca po potwierdzeniu terminu i wpłacie zadatku.
Rezygnacja z pobytu możliwa jest tylko drogą mailową.
Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
Zmiana terminu możliwa jest tylko po wcześniejszym ustaleniu i dostępności apartamentu.
Możliwe formy płatności za rezerwację:
Przelewy24 – szybki przelew z banków, BLIK, karta płatnicza (Visa, MasterCard), Apple Pay / Google Pay (jeśli dostępne),
Przelew tradycyjny – na numer konta podany w wiadomości e-mail,
BLIK – na numer telefonu (po wcześniejszym uzgodnieniu).
Wszelkie uwagi lub niedopatrzenia prosimy kierować bezpośrednio do właściciela obiektu.
Z pełną polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj:
👉 https://apartamentbaciarka.pl/polityka-prywatnosci
Życzymy Państwu udanego pobytu w Apartamencie Baciarka!